Monday, August 13, 2007

峰起文涌

“你们怡保人训醒未?!?!”

陈大文这一记捧头大喝,真令人痛快。

“记得半年前我地系KL举办第一场峰起文涌时候,有成千五人黎捧场;好彩甘次我地都拣岩地方,系呢个KL开始先,有千三人,寻日我地去到槟城,可能果度福建人多,唔识听广东话,都仲系有三百人黎听,你地怡保人么野事?做么净系得二百几人?系咪未‘训醒’?”

不要以为他说我们还没有睡醒是开玩笑哦。

“唔好以为全球化竞争唔关你地D怡保人事;你以为陈记士多唔受影响?巨听日就开间一站式服务型购物中心系你隔离,顶死你;仲唔信邪?开多一间‘七仔’系你隔离,睇你死未?”

听到这里你还以为跟你没有关系?

“十几二十年前,你或者仲可以生存;但系依家唔系啦,竞争越黎越大;科技进步,互联网发达;以前十个人争,有三个人食到;依家一百个人争,种系得三个人食到;竞争的人多左,但系只蛋糕无大到!”

竞争越来越大,蛋糕越来越小;不只怡保人,而是所有人,你“睡醒”了没有?

No comments:

LinkWithin

Related Posts
feedsky